»Ta izračun je bil pripravljen na podlagi predpostavke, da so prevozno revni tisti, ki imajo neustrezen dostop do javnega prevoza, hkrati pa zaradi nepolnoletnosti še ne morejo imeti opravljenega vozniškega izpita ali pa živijo pod pragom revščine in si osebnega prevoza ne morejo privoščiti.«
»Vsako povečanje goriv znatno poveča delež gospodinjstev, ki za goriva namenijo več kot šest odstotkov svojih izdatkov za življenjske potrebščine, pri čemer so gospodinjstva z nižjimi dohodki najranljivejša.«
»V zadnjih dneh nekatere vlade EU-ja pozivajo Evropsko komisijo k spremembam ETS 2 zaradi negotovosti cen, pri čemer bi lahko predlogi povzročili več izpustov v prometu in stavbah – sektorjih, kjer izpusti že desetletja ne upadajo.«
»Ta izračun je bil pripravljen na podlagi predpostavke, da so prevozno revni tisti, ki imajo neustrezen dostop do javnega prevoza, hkrati pa zaradi nepolnoletnosti še ne morejo imeti opravljenega vozniškega izpita ali pa živijo pod pragom revščine in si osebnega prevoza ne morejo privoščiti.«
»Vsako povečanje goriv znatno poveča delež gospodinjstev, ki za goriva namenijo več kot šest odstotkov svojih izdatkov za življenjske potrebščine, pri čemer so gospodinjstva z nižjimi dohodki najranljivejša.«
»V zadnjih dneh nekatere vlade EU-ja pozivajo Evropsko komisijo k spremembam ETS 2 zaradi negotovosti cen, pri čemer bi lahko predlogi povzročili več izpustov v prometu in stavbah – sektorjih, kjer izpusti že desetletja ne upadajo.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Obstaja nevarnost, da v vmesnem obdobju postanemo skladišče za starejše avtomobile, ki se bodo iz razvitega dela Evrope, predvsem s severa, preselili v druge dele.«
»Ugotovili smo, da ko so se protikoronski ukrepi oblažili in se je promet začel počasi povečevati ter je dosegel stopnjo pred epidemijo, se je začel slabšati tudi zrak oziroma onesnaženost z dušikovimi dioksidi.«
»Zavedamo se, da če so meritve izvedene neposredno na cesti, ki je prometno zelo obremenjena, da bodo tam izmerjene vrednosti dušikovih oksidov večje. Niso pa to vrednosti, ki so reprezentativne za večji del Ljubljane.«
»Ker se delež vseh biogoriv v porabljenih v prometu še vedno šteje pod cilj obnovljivih virov energije in ker vemo, da imajo nekatera biogoriva celo višje emisije kot fosilna goriva in niso dosegla svojega namena, si bomo NVO prizadevale za izločitev biogoriv iz poljščin za hrano in krmo iz teh ciljev.«
»Če bi naravne ekosisteme, ki jih spreminjajo v kmetijske površine za gojenje surovin za biogoriva, zaščitili in obnavljali, bi s tem povečali ponore ogljikovega dioksida na 16,4 milijona ton – to je približno 7 milijonov ton več od poročanih letnih prihrankov emisij CO2, ki so posledice uporabe biogoriv namesto bencina in dizelskega goriva. To dokazuje, da biogoriva ne pomagajo blažiti podnebnih sprememb, temveč jih še poglabljajo.«
»Pogosto slišimo in mislimo, da bistvene spremembe niso mogoče, vendar nam je situacija z virusom pokazala, da lahko z danes na jutri sprejmemo zelo radikalne spremembe in ukrepe.«